Klacht: Email niet eens lezen maar wel mij afwimpelen?

op 23 augustus 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een email gestuurd na Hunkemoller aangezien ik niet
zomaar even kan reizen naar een filiaal.

Hier had ik in beschreven dat mijn eerste bh van hunkemoller
( ik kocht hiervoor altijd goedkopere merken )
bij de alle eerste wasmachine beurt ( in een sloop en zacht progamma )
helemaal aan flarden is gegaan.
Dit, heb ik in mijn jaren van bh’s wassen, nog nooit meegemaakt.
Ik ben dus zeer ontevreden over de kwaliteit, en snap
niet hoe dit kan gebeuren.

Nu heb ik dus netjes gevraagd of we dit online konden oplossen,
ik heb er een foto van, kon ik niet bijvoegen op de website
maar ik wil gewoon graag dan een giftcard ter waarde van deze bh (25)
Aangezien ik eigenlijk wou overstappen naar Hunkemoller voorgoed.

Nu kreeg ik een email terug,
duidelijk werd er niet gelezen dat ik er ver weg van woon
want dit werd geheel genegeerd, en het zal wel
aan mijn manier van wassen liggen….

Ik ben zeer ontevreden over hoe dit afgehandeld word,
en mij werd nog wel verteld dat de service zo geweldig was..
Ik vind het namelijk het wel erg makkelijk om te negeren wat ik zeg
en dan maar ervan uit gaan dat ik verkeerd was.

ook had ik aangegeven geen bon te hebben, ook dit werd volledig genegeerd en moest ik ”maar terug naar de winkel met de bon, maar het zal waarschijnlijk wel aan het wassen van mij liggen ”

Gewenste Oplossing:

Geld terug of een giftcard zodat ik het kan vervangen via de webshop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kimberly,

Hartelijk dank voor je bericht.

Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop. Ik adviseer je om terug te gaan naar een van onze winkels en je klacht voor te leggen aan mijn collega.
Die zorgt voor een passende oplossing van je klacht.
• We nemen geen artikelen terug waarbij de wasinstructies niet zijn gevolgd
• We nemen geen artikelen terug zonder bon of ordernummer
• We nemen geen artikelen terug wanneer deze meer dan 30 dagen geleden zijn aangeschaft, tenzij het een terechte klacht is
Onze excuses voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Hunkemöller

Heeft op 31 augustus 2018 om 17:19 geantwoord

Lees mijn klacht nou eens!?

Ik kan niet naar een filiaal toe.
Ik wil de bh prima opsturen en foto's sturen maar jeetje zeg
Dit is gewoon precies hetzelfde copy and paste als in de email.

Totaaal geen oog en oor naar de klant.

Bericht van Hunkemoller

3 maanden geleden - Beste Kimberly, Wij hebben u een mail gestuurd, u kunt de bh naar ons opsturen. Met vriendelijke groet, Customer Care

Bericht van Hunkemoller

3 maanden geleden - Beste Kimberly, Wij vinden dit heel erg vervelend. Wij hebben je een mail gestuurd zodat je het naar ons kan opsturen. Met vriendelijke groet, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Moxxx