Klacht: betaald maar nooit geleverd

malissapost op 31 oktober 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een draadloze computermuis besteld + via ideal betaald, dit product is echter nooit aangekomen.. heel slecht dit

Gewenste Oplossing:

wanneer ik het product ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ekabels.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ekabels.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van ekabels.nl

5 jaren geleden - Beste, Het spijt me zeer voor het late antwoord. Ik heb u een bericht verzonden naar uw privé e-mailadres. Beantwoord terug naar ons zo spoedig mogelijk, zodat we kunnen dit probleem snel op te lossen. Ik kijk uit naar uw antwoord te horen. John - Klantenservice www.ekabels.nl Tel. + 31 (0) 20 808 06 45

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 27 december 2016 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door