Klacht: Einde spaarhypotheek

op 06 juli 2016 over ING in de categorie Banken

1 mei 2016 was de einddatum van onze spaarhypotheek. De laatste termijn is toen afgeschreven. 2 mei een brief gekregen van de verzekeringsmaatschappij. Hier stond in dat de maatschappij het verzekerde bedrag overgemaakt heeft naar de ING bank. Helaas niks gehoord van de ING bank. 1 juni is er weer een termijn afgeschreven. Telefonisch contact opgenomen met de ING. Deze vertelde dat het verzekerde bedrag binnen was en dat alles in een afrondende fase was. We zouden hierover een brief krijgen en de teveel betaalde termijnen zouden verrekend worden. Wij komen terug van vakantie maar geen brief van de ING bank. Eind juni weer telefonisch contact opgenomen met de ING bank. Weerhetzelde verhaal verteld en we zouden dezelfde week terug gebeld worden. 1 juli is er weer een termijn afgeschreven maar nog steeds gehoord van de ING Bank.

Als de ING bank alles zo snel mogelijk afrond en een bevestiging stuurt. De te veel in rekening gebrachte termijnen zien we graag terug op onze lopende rekening.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 juli 2016 om 08:35 geantwoord

Hoi WePe,

Wat ontzettend vervelend te horen dat dit zolang moet duren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dan ook direct contact opgenomen met Hypotheken en jouw klacht voorgelegd. Dit is meteen opgepakt, er was inderdaad iets fout gegaan bij ons waarvoor duizendmaal excuses. In de loop van volgende week moet dit allemaal opgelost zijn, ik houd dit zelf ook even in de gaten. De teveel betaalde rente zal ook worden vergoed!

Femke
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door WePe