Klacht: eindafrekening 2015

op 10 juni 2016 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

door fout van woonenergie of stedin meter op nul nu word er beweerd dat ik op een dag 2500kuub gas heb gebruikt en of ik ff 1500 euro wil schokken heb hier in januarie contact over gehad en moest eindafrekening nuon opsturen met juiste meterstanden en ze hadden 6 weken nodig om het te regelen nu is het juni en nog steeds hoor je nog twee weken of we zijner mee bezig of we zeteen er nu vaart achter .ze houden je aan het lijntje en laten je barsten .wel sturen ze een deurwaarder omdat je die 1500 euro niet betaald hebt .tuig is het

mijn geld wat ik hoor te ontvangen plus smartegeld plus gemaakte kosten heb wel andere dingen aan mijn hoofd na overlijden echtgenote

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonenergie B.V. over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonenergie B.V. in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonenergie B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonenergie B.V.

Heeft op 14 juni 2016 om 11:42 geantwoord

Beste heer Van der Kleijn,

Bedankt voor uw klacht. Ik heb uw klacht reeds in behandeling via de website klachtenkompas.nl. Ook heeft u inmiddels een persoonlijke mail gestuurd met de aanvullende gegevens. We zetten uw klacht op deze site als opgelost, zodat we via 1 medium contact met elkaar kunnen houden.

Esther
Webcare Woonenergie

Heeft op 16 juni 2016 om 08:58 geantwoord

dit is geen oplossing dit is pappen en nathouden zie geen nieuwe eindafrekening zie geen geld zie geen contact zie geen excuses zie geen oplossing .jullie houden mensen aan het lijntje maar oplossen nee niet echt dus hoe komen jullie erbij om dit een oplossing te noemen

Alle klachten die gemeld zijn door ruud24121958