Klacht: Eigenaar appartement schendt de voorwaarden.!

op 04 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb vanmorgen een appartement geboekt via booking.com. Ik heb bewust gekozen voor de opties, gratis annuleren, geen vooruitbetalingen en gratis annuleren.
De eigenaar van het betreffende appartement vraagt mij nu enkele luttele uren na boeken om zeer onredelijke vooruitbetalingen. Zij vragen mij om 250 euro borg die nu direct moet worden voldaan en zij vragen om 785 euro voor het appartement (dat is de helft van het huur bedrag) en dat dient binnen nu en twee weken te zijn voldaan!
In de voorwaarden staat toch echt duidelijk dat wij niets hoeven vooruit te betalen, dat er gratis geannuleerd kan worden tot juni 2018 en dat we de borg van 250 euro ter plekke mogen voldoen dus waar heeft de eigenaar het over?

Booking.com is uiteraard nergens te bereiken ook niet via hun zogenaamde intranet, die geeneens werkt en de pagina blijft hangen. Lekkere begin!

Als Booking.com de eigenaren van dit appartement serieus aanspreekt op het schenden van de voorwaarden desnoods met een boete! Dit is ronduit schandalig.

Het gaat om:

Appartement Villamartin, Torrevieja

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niermel