Klacht: Zeer slechte service en beloven veel maar maken het niet waar.

op 05 september 2019 over Eigen Huis Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Vorig jaar een keuken gekocht waar we met de aankoop in de winkel normaal behandeld zijn.
Elende begon nadat we een aanbetaling hadden gedaan. Na 2 weken kregen we te horen dat ze de kookplaat niet konden leveren dus moesten we een andere uitzoeken. We hebben een andere uitgezocht die vervolgens ook niet kon. Uiteindelijk toch een plaat gekozen die kon. Nog 2 weken later werden we gebeld dat ze de verkeerde oven hadden gedaan dus dit moest aangepast worden. Verder voor levering contact gehad over de prullenbak en deze zou achteraf ingemeten worden en dan besteld worden. Tot de levering niks meer gehoord.
Bij levering van de keuken miste de combi oven. De rest was wel gearriveerd. De volgende 2 dagen kwam een monteur de keuken monteren.
Helaas kwamen we er toen achter dat er krassen in een kastdeurtje zaten, de monteur heeft een gat voor een stopcontact op de verkeerde plaats gemaakt en de koof was veel kleiner dan het bedrijf eigenhuis keukens had doorgegeven.

Een paar dagen later kwam er iemand de spatplinten, de vensterbank en de prullenbak inmeten.

1 week daarna kwam de combi oven. Geleverd door bosch zelf.

3 weken daarna hebben we gebeld hoe het met alles stond en toen kregen we te horen dat ze het vergeten waren en hebben ze het alsnog besteld. Hier zat wederom 6 weken levertijd op.

Ongeveer 8 weken later kwamen ze eindelijk de spullen monteren. Helaas was de monteur niet zo netjes. Alles zat onder de kit en de kookplaat zat vol krassen.
Verder was de vensterbank verkeerd ingemeten en waren ze de prullenbak vergeten.

De vensterbank, kookplaat en prullenbak zouden ze direct bestellen. Helaas na 3 weken hun weer te bellen bleek dat ze het weer niet direct besteld hadden. En gingen ze het nogmaals direct doen. Wederom zat er een levertijd van 6 weken op.

Ongeveer 10 weken later zouden ze alles afmaken zodat het afgerond was. Maar opnieuw een teleurstelling. De prullenbak willen ze ineens niet meer leveren (ondanks dat de monteur een gat in het keukenkastje heeft gemaakt om de prullenbak te kunnen plaatsen) en de kookplaat was kapot geleverd.

Na veel contact gehad te hebben, geven ze aan dat ze bij de verkoop niet zo bedoelt hebben dat de prullenbak erbij zit, en ze deze dus niet leveren. Ze hebben een monteur laten komen om het hele kastje weer te vernieuwen.

De kookplaat hebben ze opnieuw besteld en deze is vandaag (na opnieuw 6 weken wachten) gemonteerd.

Dus na heel veel dagen thuis zitten, heel veel onprettige telefoon gesprekken (ze beloven terug te bellen maar dat doen ze niet) en heel veel weken later hebben we een keuken die op 1 kier (kunnen ze niet oplossen) en de prullenbak na, af is.

Al met al een zeer onprofessioneel bedrijf welke meerdere afspraken niet nakomen. Verder word je van de verkoop naar de after sales gestuurd en visa versa. Voor ons nooit meer naar Eigenhuis Keukens. Daarnaast hebben ze niks eraan gedaan om hun fouten te compenseren met een excusses of op een andere manier. Je wordt als klant niet gehoord en ze bieden geen service. Dus wees gewaarschuwd.

Een oprechte excuses en een compensatie voor de prullenbak welke wij gekocht hebben bij de keuken maar niet geleverd is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Huis Keukens

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Huis Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Masterklik