Mijn Klacht:
Na een goede start bij eigen huis Amersfoort hebben we daar onze keuken gekocht. Prettige en vriendelijke verkoper en wij hadden er vertrouwen in.
Na de plaatsing twee weken geleden, was dit vertrouwen echter volledig weg. Eigen Huis heeft oude tekeningen geleverd aan de monteur. Dit leidde ertoe dat de monteur op de verkeerde afmeting begon te bouwen. Hij moest de keukens vervolgens weer afbreken en opnieuw beginnen. Sneu voor deze goede monteur. Ook klopte de hoogte van de spatwand niet en zaten er krassen op de schacht. Eigen huis moest dit volgens hem regelen.
We hebben gelijk gemaild naar eigen huis, maar nooit een reactie gehad. Toen we belden naar eigen huis service waren ze totaal klantonvriendelijk. Hadden er maling aan dat onze stucadoor twee weken later zou komen en die moesten we maar afzeggen omdat de spatwand voor de stucadoor geplaatst moet worden. Ze noemden het mensenwerk en het kon zo een aantal weken duren. Alsof wij weken kunnen wachten met verhuizen. Toen we zeiden dat we hier achteraan gaan, zeiden ze ‘Als je daar gelukkig van wordt, moet je dat doen’. Klantenservice noemen ze dat.
Ook hebben we lekkage in de keuken. Toen we dit melden, kregen we de vraag of ze dit snel moeten verhelpen. Apart toch, lijkt me dat zij ook kunnen bedenken dat we er niet mee kunnen blijven zitten. Ze zouden het met spoed regelen, maar tot op heden nog niks gehoord. Voortdurende beloften dat er contact met ons opgenomen zou worden en er een monteur komt, maar nog steeds zonder resultaat.
Wil je een nieuwe keuken kopen? Ga absoluut niet naar Eigen huis. Kennissen kampen ook met problemen en daar gebeurt hetzelfde. Wij geven ze zeker de koude doche!
Gewenste Oplossing:
Als het eindelijk eens geregeld wordt.
