Klacht: Eigen belang van de organisatie.

op 18 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zal het kort houden :
Als er bij deze Lidl Bergweg Rotterdam hoog bezoek komt bijvoorbeeld een rayonmanager of managers uit Duitsland zijn ongelooflijk bijna alle kassa’s open!
Ook als het onnodig is -lees geen klanten bij de kassa-
Op het moment dat deze mensen de hielen lichten .
Gaan direct de overbodige kassa’s dicht en vervalt men in het oude ritueel.
Lange rijen voor de kassa’s

Gewenste Oplossing:

Geen mooi weer tegen het management spelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 juni 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door adviesbureau