Klacht: Prijs van een glas thee en div. Attracties die gesloten zijn maar wel dezelfde prijs vragen voor een kaartje!

Tonnie Rijsdijk op 11 januari 2024 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zus en ik zijn vandaag (11-01-2024) geweest. Er waren wel verschillende attracties gesloten en wat wij dan niet begrijpen dat je wel de gewone prijs betaald voor het park??

In de middag gingen wij thee drinken in het park en namen thee met sinaasappel en kaneel. En zat een heel klein schijfje sinaasappel in met en stokje kaneel. Dus heet water met nauwelijks smaak voor 3,80!! Er werd gevraagd of we er honing bij wilde en dat wilden wij wel. Ik ging uiteraard terug om meer sinaasappel te krijgen want dit sloeg nergens op! Ze vonden het best vreemd dat ik daar om vroeg? Maar kreeg er een klein schijfje bij! Voor de honing moesten we er nog 0,40 cent bij betalen! Dus een warm glas water met nauwelijks smaak voor 4,20! Wij voelen ons echt in de maling genomen door de Efteling! Een schande!

Gewenste Oplossing:

Een tegoedbon voor de volgende keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Efteling

10 maanden geleden - Hartelijk dank voor je review Tonnie. Wij vinden het jammer om te lezen dat je bezoek aan de Efteling niet naar wens is geweest. Uiteraard geven wij je graag een reactie. Bij de Efteling werken we met verschillende prijzen. Op 11 januari kon je ons park bezoeken voor de laagste entreeprijs. Uiteraard vinden we het vervelend om meerdere attracties te moeten sluiten, maar onderhoud is noodzakelijk om attracties langer mee te laten gaan en veilig te houden. Ook voor de uitstraling en beleving is onderhoud noodzakelijk. Na het onderhoud ziet alles er weer top uit! Gelukkig is er nog genoeg te doen in de Efteling en was het park extra sfeervol vanwege de Winter Efteling Op onze website geven we aan welke attracties er in onderhoud zijn tijdens welke bezoekdag. Je kan op basis hiervan een keuze maken of je wel of niet de Efteling wil bezoeken. Daarnaast begrijpen wij de teleurstelling over deze warme drank. Heb je deze klacht ter plaatse gemeld bij één van onze collega's? Wij kunnen hier achteraf geen compensatie voor aanbieden. Al met al willen we je bedanken voor je feedback. Hopelijk tot op een later moment in de Efteling. ^Jarno

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Tonnie Rijsdijk

10 maanden geleden - Beste Efteling medewerker, jullie hebben altijd je antwoord al klaar! Jullie zijn niets anders dan een bedrijf dat winst wilt maken! Niks meer niks minder…. Maar die thee met bijna niks er in drinken jullie zelf maar lekker op!! Blijft een grote schande met jullie mooie praatjes!! 😡

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnie Rijsdijk