Klacht: Overnachting

Veronique B op 29 januari 2023 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren abonneehouder in de Efteling ,
Samen met mijn dochter.
Jaarlijks overnachten wij ook (meermaals ) in het Efteling hotel ( we kregen enkel jaren terug zelfs een upgrade van onze kamer omdat het onze 10e maal was …)
Dit jaar wens ik 2 nachten te verblijven (3-5 april ) maar kunnen ze mij het abonnee tarief voor de overnachtingen niet aanbieden omdat het paasvakantie is en het te druk is ..
Het komt er op neer dat ik dus de volle prijs moet betalen als we toch willen gaan deze periode wat ik schandalig vind aangezien ik reeds de entreeprijs betaald heb door abonnee te zijn
Een andere periode is geen optie met een schoolplichtige dochter en een mama die voltijds werkt
Als trouwe Efteling bezoekers en abonneehouders zijn mijn dochter en ik zwaar teleurgesteld want dit is louter geldklopperij …

Gewenste Oplossing:

Ik had graag overnacht met het abonnementstarief zoals ik tot nu toe altijd heb verkregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Efteling een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Efteling

Heeft op 29 januari 2023 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat een vervelende situatie. Als abonnementhouder kun je, op basis van beschikbaarheid, gebruikmaken van een speciaal tarief om bij ons te overnachten. Echter wanneer deze niet beschikbaar is kunnen wij deze niet reserveren. Wij kunnen je in deze situatie dan ook niet voorzien van een ander antwoord. Hopelijk zien wij je ondanks dit toch snel in de Efteling. ^Stephan

Alle klachten die gemeld zijn door Veronique B