Mijn Klacht:
Hallo,
wij hebben de afgelopen 5 jaar een efteling abonnement gehad. En dat liep af eind maart 2016. Eerdere jaren kochten wij de kortings kaarten van ons abonnement voor familie en waren deze een volledig jaar geldig vanaf het moment van aankoop. Bijv. van mrt tot mrt het volgende jaar.
Nu hebben wij afgelopen maart kortingskaarten gekocht op ons abonnement om deze in het seizoen van mrt tot mrt te besteden.
Zoals eerdere jaren de ervaring was.
We hebben toen een moment in de kerstvakantie gezocht waarop wij beiden vrij konden nemen om naar de Efteling te komen met de 2 kinderen. En dit gepland op vrijdag 6 januari.
Op die dag hebben we de kinderen verteld dat we weer eens naar de efteling zouden gaan. We haalden de kaartjes erbij en zagen tot onze verbazing dat deze kaarten t/m 31 dec 2016 geldig waren. (krap 1 week eerder) En niet zoals verwacht tot mrt 2017.
Ik ben die ochtend meteen gaan bellen met de klantenservice wat we hiermee konden doen en of er iets van tegemoetkoming mogelijk was, aangezien we hier toch bijna 80 euro voor betaald hebben. Hier bleek niets in mogelijk.
Daarop zijn we met goede hoop naar de Efteling gegaan en daar bij de gastenservice ons verhaal gedaan, maar ook hier bleek niets mogelijk.
Wat ons erg tegenviel is dat er geen enkele medewerking/tegemoedkoming mogelijk was, terwijl deze kaarten gewoon betaald zijn (bijna 80 euro) na jaren van abonnement dat je nu op een geen enkele wijze merkt dat daar bereidheid is om samen naar een oplossing te kijken. Zeker aangezien en een krappe week tussen de einddatum en deze datum zat.
Gewenste Oplossing:
wij zouden tevreden zijn als we samen tot een oplossing konden komen, waarop wij onze kinderen deze dag efteling als nog aan kunnen bieden.
