Klacht: Gladheid Efteling

Bastiaan9 op 22 januari 2023 over Efteling in de categorie Attractiepark

Gisteren 21 januari met mijn gezin van 4 naar de efteling geweest. Op heel veel plekken op het park was het spekglad en soms gewoon niet te doen . Nergens was er gestrooid . Bij de fatamorgana ben ik bijna uitgegleden dat ging gelukkig nog goed, maar tegen 16.00 ben ik uitgegleden boven aan de trap bij de symbolica. Ik ben keihard op mijn rug en kont gevallen en heb nu verschrikkelijke pijn. Moet morgen naar de huisarts als de pijn blijft. Ik kan niet begrijpen dat een park zoals de Efteling waar je een gods vermogen betaald voor de entree en het parkeren dat daar niet naar gekeken word. Ik moet me morgen dus ziekmelding van mijn wel omdat ik dus niet normaal kan lopen en neem dat de Efteling echt kwalijk .

Dat de Efteling met een tegemoet koming komt aangezien ik na 16.00 het park heb moeten verlaten omdat ik niet meer kon lopen van de pijn .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Bericht van Efteling

1 jaar geleden - Goedemiddag Bastiaan, bedankt voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je tijdens je dagje Efteling bent gevallen. Wij doen ons uiterste best om de Efteling sneeuw- en ijsvrij te krijgen. Helaas is dat door weersomstandigheden niet altijd mogelijk. We raden je aan om in het vervolg een medewerker aan te spreken zodat wij een melding kunnen maken en direct tot een oplossing kunnen komen. Op dit moment kunnen wij hierin niks voor je betekenen. Wij nemen je feedback graag mee ter evaluatie, zodat we bij een volgend bezoek wel aan jouw verwachtingen kunnen voldoen. ^Tom

Reactie van de melder van de klacht Bastiaan9

1 jaar geleden - Echt te schandalig hoe jullie met deze klacht omgaan .En dat jullie proberen om het sneeuw en ijs vrij te krijgen ? Het was gisteren prachtig mooi weer en heb geen ene medewerker van jullie iets aan die sneeuw of gladheid zien doen .Jullie vinden het wel prima dat er goed verdiend word want daar draait alles om toch ? En dat een klant die bijna 200 euro aan entree betaald die dan valt en zo lelijk terecht komt interesseerd jullie geen ene bal. Voor mij geen Efteling meer maar toch bedankt als het niet teveel moeite heeft gekost om een reactie te geven

Bericht van Efteling

1 jaar geleden - Hoi Bastiaan, dankjewel voor jouw bericht. Zou je ons via een van onze andere officiële kanalen een berichtje kunnen sturen met wat meer informatie over de situatie? We kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. ^Fay

Reactie van de melder van de klacht Bastiaan9

7 maanden geleden - Wij willen ons geld terug of gratis vier kaarten plus parkeerkaart

Alle klachten die gemeld zijn door Bastiaan9