Klacht: Gesloten attracties en slechte hygiëne!

KB8 op 05 december 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Beste efteling medewerkers,

Al van kleins afaan kom ik bij jullie in het prachtigste pretpark van Nederland.
Nu zijn de kaartjes aardig aan de prijs en zijn er heel veel mensen die moeten sparen om een dagje uit te kunnen met hun gezin, instelling of bedrijf.
Daarvoor voel ik mij genoodzaakt om een klacht bij jullie neer te leggen over de gesloten attracties in de winterefteling.
Natuurlijk is het begrijpelijk dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat bij vriezend weer er geen risico gelopen moet worden op ellende. Maar laat de mensen van te voren weten wat er open of
gesloten is, zodat de mensen zelf een keuze kunnen maken of ze het waard vinden om die gesloten attracties te missen of dat ze op een ander moment (terug)komen.

Daarnaast wil ik graag nog een punt maken…
Zoals hierboven al eerder vermeld. De kaartjes van jullie park zijn aardig aan de prijs, daarvoor zou je toch mogen verwachten dat de hygiëne in het park picobello is. Maar nu moet ik helaas constateren dat de hygiëne bij de toiletten in het park helaas niet om naar huis te schrijven is…
Vieze toiletten, overal rondslingerend toiletpapier, maandverband en andere materialen. (zelfs tot in sommige winkeltjes aan toe 🙁 )
Dit zou toch niet mogen plaatsvinden.

Ik hoop van harte dat jullie met deze verbeterpunten wat gaan doen. Dat zou vele mensen blij maken en we willen toch allemaal dat iedereen van jong tot oud een onvergetelijke tijd beleefd in dit bijzonder mooie park.

Zie hierboven....

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door