Klacht: Geen vakantie gevoel , 1 en al Ellende voedselvergiftiging.

GeertsV op 24 juli 2023 over Efteling in de categorie Attractiepark

Voor de 4de keer een midweek Efteling Bosrijk geboekt.
Nooit wat aan de hand geweest , maar deze midweek was 1 en al ellende en dus absoluut geen vakantie gevoel en al zeker geen wereld voor wonderen.
Het begon bij de eerste dag , we zijn met de taxi 4personen aangekomen en hebben onze spullen na het ophalen van de sleutelkaart en entreetickets in het huisje gezet.
Nog niks aan de hand , we zijn naar het attractiepark gegaan.
Daar hebben we bij smulaap wat gegeten met z’n allen het eten proefte al niet zo lekker en was koud dus meer dan de helft weg gegooid.
We kwamen ’s avonds terug bij ons huisje , bleken dat de sloten op de kinderkamer raam met stapelbed niet op lot te zitten geen sleutel aanwezig en ze konden wagenwijd open ook op de kamer ernaast.
Wij dit gemeld bij de receptie kwam er een man die de sloten heeft gemaakt en met moeite op slot heeft gedraaid bij de stapelbed kamer , op de andere kamer hoefde dit echter niet (dit vind ik erg raar , want het is een 6persoons huisje wat als je met 4 kinderen en 2 volwassenen komt) er moet dus eerst iets gebeuren voordat ze de ramen goed beveiligen.
Dan word ik midden in de nacht wakker en was echt goed ziek , ik ’s ochtend huisarts gebeld situatie uitgelegd krijg ik te horen is waarschijnlijk voedselvergiftiging neem een paracetamol drink kleine beetjes en neem rust als klachten erger werden of naar aantal dagen niet weg waren moest ik opnieuw contakt opnemen.
De volgende ochtend staat onze wastafel bij douche vol met water amper kunnen slapen door het geluid van de ventilator in douche(leek wel een vliegtuig wat lande in onze douche), dus wij met z’n allen ik zo ziek naar de receptie om dit te melden en in het atractiepark naar smulaap geweest om te melden over het eten.
Dan krijg je alleen maar te horen wat naar onze exuses en we leven met je mee en bij smulaap boden ze me ander eten aan wat ik heb afgewezen , als ik daar de frituurlucht al rook draaide mijn buik letterlijk om.
Toen zijn we naar het witte paard gegaan daar hebben mijn man en mijn dochter sparerib menu gegeten.(ook ziek van geworden , vlees was nog rood en was koud).
We zijn naar receptie van bosrijk gegaan , de monteur ivm de wastafel die vol stond met water ventilator geluid kon tussen nu en 3uur komen.
Waarop ik heb gezecht ik ga geen 3uur wachten , we willen nog zwemmen etc ,toen had ze telefonisch contakt en kon de monteur gelijk komen.
Bij het aankomen van ons huisje stond de monteur netjes te wachten en heeft het netjes opgelost wastafel gezorgd dat deze weer normaal door liep en ventilator schoon gemaakt deze zat echter helemaal vol met stof/troep.
Tot onze grote verbazing stond er aan het achterkant in de speeltuin security en politie , we zagen dat de politie een grote mes uit de bosjes pakte waardoor onze kinderen erg in paniek raakte.
Toen we vroegen wat er aan de hand was , want politie komt niet voor niks werd er gezecht er is niks hoor gaat u maar rustig naar uw huisje.
Over de voedselvergiftiging dit heb ik ook gemeld bij receptie bosrijk , waarna ik formulieren heb moeten invullen en ik zou dan over een paar dagen wat te horen krijgen.
Maar ik wacht nog steeds.
We hebben trouwens was ik nog vergeten te melden ook 2x onder een ijskoude douche gestaan , had mijn kinderen in bad gedaan en wou ’s avonds zelf lekker een douche nemen en kreeg ineens koud water dit heb ik ook gemeld zou opgelost worden maar dag voor vertrek ’s avonds was het precies het zelfde.
Ik vind het echt geen mentaliteit dat er word gezecht over de klachten in bosrijk dat er geen compensatie tegen over staat en dat ze het mee nemen in hun feedback en zorgen dat het op de juiste afdeling komt.
Maar daar heb ik beetje weinig aan he.

Over de ellendige vakantie bosrijk zou het wel schappelijk zijn en wezen als ze de mentaliteit hebben en het echt oprecht gemeend word wat ze zeggen om een midweek aan te bieden met een korting zodat wij deze opnieuw kunnen ervaren.

Over de voedselvergiftiging en weg gegooid geld mbt het eten wat meer dan de helft is weg gegooid waar we in totaal bijna 80,00 aan kwijt waren zou het wel zo schappelijk zijn dat de kinderen een souvernir opgestuurd krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Bericht van Efteling

8 maanden geleden - Wat vervelend om te lezen dat jullie verblijf niet naar wens is verlopen! Wij zijn intern aan het kijken voor een passende oplossing. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Reactie van de melder van de klacht GeertsV

8 maanden geleden - Geachte, Ik weet niet wat intern bij u/jullie is , maar ik kreeg een mail alleen mbt de voedselvergiftiging dat dit erg onwaarschijnlijk is. Heb een mail terug gestuurd dat ik zeker weet dat het om voedselvergiftiging gaat mbt ik de verschijnselen na 8uur na het benuttigen van u/jullie voedsel kreeg en alleen voedsel van jullie uit kwam. Over de andere klachten reeds hier boven benoemd per mail aan jullie hoor ik echter niks op. Ik wil echt dat dit opgelost gaat worden en wil de uitslag van de voedselvergiftiging met mijn eigen ogen zien! Anders laten jullie mij geen keus en zou ik zelf iemand (hygiëne-expert, kwaliteitscontroleur, ) inschakelen die zonder dat jullie het weten paar monsters van het voedsel nemen. Dus hoop snel op een oplossing! mvg

Alle klachten die gemeld zijn door GeertsV