Mijn Klacht:
Ik heb op 25 december een kaartje besteld, en op 26 december gedacht te hebben geannuleerd via de site. Blijkbaar had ik alleen de dag afgezegd. Mijn vriend heeft een week later gebeld en gevraagd waneer ik mijn geld zou krijgen. Er was verteld dat ik dit binnen 14 dagen terug zou krijgen. Nu heb ik op dag 15 gebeld en is mij verteld dat ik dit kaartje niet heb geannuleerd maar de dag, en omdat dag 14 is gepasseerd ik mijn ticket en mijn geld kwijt ben. Ik vind dit heel erg omdat dit veel geld is! Dit is een miscomunnicatie geweest, en ik vind dat de efteling mij moet helpen. Mijn vriend heeft in de 14 dagen gebeld, toen had de efteling ook kunnen zeggen dat mijn ticket niet geannuleerd was. Maar ik hoor het nu pas wanneer ik geen geld en geen ticket terug kan krijgen. Hopelijk kan iemand mij helpen!!
Groetjes, Lotte
Gewenste Oplossing:
Met 2 tickets en een parkeerticket (zoals mijn bestelling was) Of mijn geld €104,50.