Mijn Klacht:
Wat schrik ik van de slechte service en gebrek van empathie bij de klantenservice van de Efteling.
Op 5 december 2022 heb ik Efteling tickets gekocht voor de feestdagen die geldig waren tot 8 januari 2023. Door een ongeluk in de familie waren wij niet in staat om naar de Efteling te gaan.
Om tot een oplossing te komen heb ik de klantenservice ingeschakeld, maar volgens hen kon ik pas ná 8 januari contact opnemen om onze situatie uit te leggen.
Zodoende heb ik afgelopen maandag onze situatie uitgelegd met bijbehorende bewijsstukken. Daarbij ook vermeld dat wij graag onze tickets willen verlengen voor het jaar 2023, dus absoluut geen geld terug willen.
Inmiddels ben ik enkele dagen aan mails verder met verschillende klantenservice medewerkers en ons verzoek is in totaal 4 keer afgewezen.
De conclusie is dat ons ongeval niet ‘ernstig’ genoeg is. In de laatste mail werd zelfs een rolstoel aangeboden voor ‘lichamelijke beperkte’ waarop ik terug antwoordde:
Hartstikke mooi dat jullie een rolstoel aanbieden, maar dat is natuurlijk niet nodig bij een talus fractuur (lees: open botbreuk). Mijn moeder zit thuis ook 24/7 in een rolstoel, met haar been horizontaal omhoog waarbij er een stellage van pinnen tot in het bot geschroefd zijn.
Wat een schaamteloze meedogenloosheid.
Gewenste Oplossing:
Verlenging van onze tickets uit 2022 voor 2023.