Klacht: Deel 2 Geen vakantie gevoel , 1 en al Ellende voedselvergiftiging

GeertsV op 04 augustus 2023 over Efteling in de categorie Attractiepark

Geachte,

ik heb onlangs hier een klacht neer gezet , en heb u/jullie dit ook per mail kenbaar gemaakt!
Er werd door jullie dit gezecht , Bericht van Efteling

7 dagen geleden – Wat vervelend om te lezen dat jullie verblijf niet naar wens is verlopen! Wij zijn intern aan het kijken voor een passende oplossing. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb tot op heden nog niks mogen vernemen en we zijn nu inmiddels 7dagen verder!
Ik heb dit ook afgelopen maandag gemeld bij mijn eerdere klacht op klacht.nl en heb weer een mail naar jullie gestuurd , ik zou binnen 24u bericht terug ontvangen.
Maar nog steeds niks gehoord of vernomen.
Zo ga je niet met je mede mens om , dit is geen mentalitieit en wil dat dit opgelost word!!!
Dus wil vandaag of hier een oplossing of per mail!!

mvg

Over de ellendige vakantie bosrijk zou het wel schappelijk zijn en wezen als ze de mentaliteit hebben en het echt oprecht gemeend word wat ze zeggen om een midweek aan te bieden met een korting zodat wij deze opnieuw kunnen ervaren.

Over de voedselvergiftiging en weg gegooid geld mbt het eten wat meer dan de helft is weg gegooid waar we in totaal bijna 80,00 aan kwijt waren zou het wel zo schappelijk zijn dat de kinderen een souvernir opgestuurd krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Efteling een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Efteling

Heeft op 04 augustus 2023 om 10:04 geantwoord

Wat vervelend dat je tot op heden nog geen reactie hebt ontvangen. Wij zullen jou zo spoedig mogelijk alsnog voorzien van een reactie per mail. ^Stephan

GeertsV

Heeft op 04 augustus 2023 om 14:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het duurt allemaal te lang.
Kom gewoon met een passende oplossing.

Bericht van Efteling

8 maanden geleden - Wij kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat je nog geen verdere terugkoppeling hebt ontvangen. Tegelijkertijd hopen we ook dat je begrijpt dat we jouw situatie erg serieus nemen, en deze goed willen uitzoeken. Omdat wij deze situatie intern aan het uitzoeken zijn, gaat hier enige tijd overheen. Wij zijn hier druk mee bezig, en geven je zo spoedig mogelijk een terugkoppeling. Bedankt voor je geduld hierin. ^Jarno

Reactie van de melder van de klacht GeertsV

8 maanden geleden - Het is nu weer meer dan een week geleden, en nog steeds niks gehoord! Mijn geduld raakt nu een keer op! Zo ga je echt niet met je medemens om , dit is geen mentaliteit! Wil echt een oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door GeertsV