Klacht: Bestelling van Spookslotboek en Pin niet ontvangen

Baron1898 op 17 november 2022 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 augustus het spookslotboek en pin nabesteld en betaald. Deze zouden beiden in november weer beschikbaar zijn.

7 november (via de mail) van het aanbod gebruikt gemaakt om boek en pin te laten verzenden en uiteraard ook de betaling hiervoor overgemaakt.

15 november, via Post.NL, de melding ontvangen dat het boek en de pin verzonden zijn…

Bezorgadres: Efteling Postbus 18 Kaatsheuvel !? met de mededeling dat het daar af te halen is :((

Aan de telefoon en chat word doorverwezen naar [email protected], maar deze reageren nergens op. Kastje naar de muur verhaal……

Gewenste Oplossing:

Boek en pin thuis bezorgen. Waar tenslotte ook voor is betaald!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Efteling

10 maanden geleden - Goedemiddag Menno! We adviseren je inderdaad om contact op te nemen met: [email protected]. Onze collega's zoeken dit dan graag voor je uit. Door de drukte kan het iets langer duren voordat je antwoord krijgt! Excuses voor het ongemak. Hopelijk zien wij jou snel weer in de Wereld vol Wonderen!👻✨

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Baron1898

10 maanden geleden - Boek en Pin zijn binnen! Bedankt voor de reactie en verdere afhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Efteling een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Efteling

Heeft op 18 november 2022 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goed om te lezen dat het boek en de pin binnen zijn. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in de Efteling. ^Jamie

Alle klachten die gemeld zijn door Baron1898