Mijn Klacht:
Beste heer-mevrouw,
Mijn moeder heeft vandaag gebeld omdat ze een maand geleden 2 abonnementen heeft opgezegd van de 3, en wat er vervolgens gebeurde is dat de efteling ze alle drie heeft opgezegd wat niet moest.
Mijn moeder heeft elke maand trouw betaalt, behalve die ene keer dat het een keer te laat betaalt was.
Nu is het zo dat wij als antwoord kregen, dat mijn moeder een keer te laat betaald heeft en dat als straf alle 3 de abonnementen zijn opgezegd, en dat er dan ook nog is bijkomt dat we niet meer een maand abonnement kunnen afsluiten, en dat je dit pas weer na 5 jaar mag doen.
Dit slaat dus gewoon helemaal nergens op, iemand met een normaal loon kan geen jaar abonnement van 175,00 betalen in 1 keer, ik neem aan dat de efteling wel zo slim is om dat te begrijpen, maar blijkbaar niet!!.
Ik ben dan dus ook niet meer in staat om een abonnement af te sluiten bij de efteling als je zo behandelt wordt als een stuk stront.
Hier scoren ze echt geen punten mee!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als we gewoon normaal behandelt worden, en gewoon weer een maandabonnement kunnen afsluiten, want dit gaat helemaal nergens over.
