Klacht: Aangekochte kaart verlopen ?!

dm.hoekstra op 07 juni 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond ,

Onlangs heb ik contact met de organisatie van de Efteling , aan Diana heeft het niet gelegen, maar met het antwoord ben ik niet tevreden.
Vind het totaal niet klantvriendelijk, en het mag dan wel het beleid zijn maar vind mij totaal niet serieus genomen.

Goedemiddag Diana,

Het is inderdaad een wondere wereld, betalen voor iets wat je dus niet krijgt.
Dat gebeurd er dus als je uit je rode dansende schoentjes loopt .
Ben niet boos alleen wat teleur gesteld.

Gr M. Hoekstra

Van: informatie [mailto:[email protected]] Verzonden: dinsdag 7 juni 2016 15:25
Aan: M. Hoekstra
Onderwerp: Toegangskaart DB

Beste meneer Hoekstra,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat leuk dat u overweegt om opnieuw een abonnement aan te schaffen. Ik begrijp uw vraag met betrekking tot reductie. Het is echter niet mogelijk u korting te geven op bijvoorbeeld het parkeerabonnement.

De kosten van een abonnement van de Efteling zijn € 170,- per jaar of € 15,50 per maand per persoon vanaf 4 jaar. Een parkeerabonnement kost € 34,- per jaar of € 3,- per maand per persoon. 60-plussers en mindervalide personen betalen € 125,- per jaar of € 11,50 per maand.

Een abonnement sluit u af voor minimaal 12 maanden. Kiest u voor een maandelijkse betaling dan betaalt u per automatische incasso.

Als abonnementhouder geniet u van veel voordelen. Kijkt u hiervoor bij alle voordelen op een rijtje. Ik hoop dat de Efteling u weer opnieuw mag verwelkomen als abonnementhouder.

Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Diana Braat
Efteling Contact Center

Efteling bv
Postbus 18
5170 AA KAATSHEUVEL
+31 (0) 416–537777 (dagelijks bereikbaar van 9:00 – 21:00 uur)
www.efteling.com

Aan: informatie
Onderwerp: RE: Toegangskaart DB

Goedemiddag Diana,

Dank voor je reactie, alleen jammer dat je wat dat betreft er weinig aan kunt doen.

Heb nog wel een vraag :

We hebben afgelopen jaar een jaarabonnement gehad ( 2 stuks ) , en willen deze eventueel weer aanschaffen met een parkeerkaart.
Kan je daar dan misschien nog reductie opgeven, zit daar dan nog rek in wat beleid betreft?

Hoor het graag van je

Met vriendelijke groet,

M. Hoekstra

Van: informatie [mailto:[email protected]] Verzonden: maandag 6 juni 2016 12:19
Onderwerp: Toegangskaart DB

Beste meneer/mevrouw Hoekstra,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Allereerst onze excuses voor de verlate beantwoording van uw bericht.

Wat jammer dat u de tickets niet heeft kunnen benutten. Wij begrijpen dat u hierdoor teleurgesteld bent.

Eenmaal gekochte entreebewijzen kunnen niet geruild worden en zijn alleen geldig voor de periode zoals vermeld op het betreffende entreebewijs.

U bent uitgegaan van een geldigheid van een jaar. Efteling tickets hebben altijd een beperkte geldigheid die vooraf vermeld wordt. Net als bij bioscoopkaartjes, concerttickets, tickets voor sportwedstrijden, vliegtickets et cetera is er ook bij een ticket voor de Efteling sprake van een beperkte geldigheidsduur. Op het moment dat u een ticket koopt gaat u akkoord met die geldigheidsduur.

Reden voor de Efteling om een geldigheid van tickets te hanteren tot een bepaalde vaste datum, is vooral gelegen in het feit dat onder meer de programmering, het aanbod en de entreeprijzen kunnen wijzigen. De tickets die u heeft gekocht kostten € 34,- per stuk. Vanaf 6 maart 2016 kosten online tickets € 34,50.

De Efteling is helder en open over de geldigheidsdatum en vermeldt dit op diverse manieren, zoals op het ticket, op de website en in de voorwaarden. Momenteel zijn er geen plannen om dit beleid aan te passen.

Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Diana Braat
Efteling Contact Center

Efteling bv
Postbus 18
5170 AA KAATSHEUVEL
+31 (0) 416–537777 (dagelijks bereikbaar van 9:00 – 21:00 uur)
www.efteling.com

Verzonden: vrijdag 3 juni 2016 8:55
Aan: informatie

Het volgende bericht is ontvangen via het gastenformulier:
Gegevens gast: dm Hoekstra

Categorie: Park
Onderwerp: Toegangskaart

Bericht: Goedemorgen, Ik heb 2 toegangskaarten van de (actie abonnementhouders )voor het park, maar zie ik dat deze maar geldig is tot 06-03-2016. Ik heb deze kaarten aangekocht op 14 augustus 2015 en was in de veronderstelling dat ze 1 jaar geldig waren. Nu wilden wij morgen het park bezoeken met deze kaarten. Ik hoop dat sprookjes alsnog nog bestaan. Hoor graag van u . Met vriendelijke groet M. Hoekstra

________________________________________

Gewenste Oplossing:

Heb betaald en uiteindelijk er niets voor gekregen, en compensatie lijkt mij op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door