Klacht: 2 uur wachtrij bij attracties

[email protected] op 03 december 2023 over Efteling in de categorie Attractiepark

Via de ANWB hebben wij tickets besteld voor een dag winter Efteling op 3 december.
Wat niet vermeld stond en waar we erg teleurgesteld over zijn is de top drukte op deze dag. Wij konden vanwege de drukte met wachtrijen bij de attracties maar in 2 attracties. Twee uur moesten wij bij beide attracties wachten. Dit vinden wij niet normaal. Los van de korting via de ANWB hebben wij niet kunnen genieten van deze dag. Hoe gaan we dit oplossen?

Dat jullie bij de volgende actie via de ANWB kijken naar de hoeveelheid tickets die jullie beschikbaar stellen en daar een maximaal op zetten. Tevens verwacht ik een compensatie van het totaal bedrag wat wij betaald hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Efteling

3 maanden geleden - Wat vervelend om te horen dat jullie dag in de Winter Efteling op 3 december vanwege de drukte niet zo positief was als gehoopt. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat lange wachttijden afbreuk kunnen doen aan de totale ervaring, en het spijt ons dat dit voor jullie het geval was. Hoewel drukte in een pretpark soms lastig te voorspellen is, streven we ernaar om de bezoekerservaring te verbeteren. We raden het aan om altijd even een kijkje te nemen op onze website bij de drukteverwachting. Wij kunnen geen compensatie aanbieden in dit geval. Het spijt ons je geen ander antwoord te kunnen geven. Hopelijk mogen we je alsnog een keer verwelkomen in de Efteling en is je bezoek dan geheel naar wens. ^Jamie

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]