Klacht: Grootste oplichters

op 04 juli 2018 over eet.nu in de categorie Horeca

Eet.nu zijn de grootste oplichters tegenover restaurateurs. Ze smeren je een abonnement aan om op hun website reserveerbaar te zijn. Vervolgens krijg je maanden geen reservering en dan bel je ze op om te vertellen dat het niet rendabel is. Vervolgens zeggen ze dat het 34 maanden duurt tot dat je de profijt ervan merkt. Eindstand krijg je nog steeds geen reserveringen, bel je ze weer op zeggen ze dat je te weinig recensies hebt en als je het nog een paar maanden volhoudt dat je heel veel reservering zal ontvangen, en dan ben je al bijna een jaar verder en heb je 0 reserveringen ontvangen. Wat blijkt? Ze hebben geen klantenbestand maar willen wel alle restaurants overtuigen dat mensen zullen reserveren! Ik adviseer alle restaurateurs geen abonnement aan te gaan op eet.nu! Je krijgt spijt, zonde van al het geld!

Als eet.nu stopt met oplichting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eet.nu

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eet.nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Restaurateurs