Klachten over eet.nu

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over eet.nu zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van eet.nu in de categorie Horeca

1 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

opzeggen contract

Klacht van op 13 maart 2021 over eet.nu in de categorie Horeca

Wij hebben vorig jaar opgezegd via jullie website nog steeds geen reactie maar wel rekening afschrijvingen d m v automatische incasso . deze diverse malen gestorneerd . En vervolgens de maand erop weer dubbel afschrijven via automatische incasso Lees meer

Reservering

Klacht van op 14 februari 2020 over eet.nu in de categorie Horeca

Ik heb een reservering gemaakt via eet.nu Ik krijg een bevestiging van eet.nu maar de reservering komt nooit aan bij de zevensprong te Joppe Dit is misleidend Lees meer

Verwijderen van website

Klacht van op 31 juli 2019 over eet.nu in de categorie Horeca

Het is niet mogelijk om ons bedrijf van hun website te verwijderen. We hebben NOOIT toestemming gegeven om vermeld te worden op hun website. Daarnaast gebruiken ze fotomateriaal wat auteursrechtelijk beschermd is. Deze organisatie zou volledig verboden moeten worden! Lees meer

Waardeloos bedrijf

Klacht van op 12 juli 2019 over eet.nu in de categorie Horeca

Chef-Sales 'Rico' belde meerdere keren naar ons bedrijf om een abonnement te verkopen. Op zich niets mis mee. We hebben 2 horecabedrijven in de familie; daar kon dan een passende aanbieding voor gemaakt worden, €35 per maand per bedrijf. Omdat wij... Lees meer