Klacht: eerste incasso van € 12,- over “wly winkelspaar.nl” niet om gevraagd. Incasso (‘s) terugdraaien en stoppen.

op 29 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Er is blijkbaar iets gebeurd tijdens internetten. Op ING of ergens anders stond iets over winkelen en sparen. Ik heb wellicht per ongeluk iets aangeklikt waardoor ik denk ik een soort abonnement heb voor € 12,- per maand om goedkoper terecht te kunnen bij webshops. Dit was echter nadrukkelijk niet mijn bedoeling, want ik koop niet zo veel (via webshops).
Graag dit stopzetten zodat er niets meer afgeschreven gaat worden.
De eerste afschrijving is van 15 augustus 2016 van € 12,-.

Wanneer er niets meer wordt afgeschreven van ons rekeningnummer.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 30 augustus 2016 om 18:40 geantwoord

Dag Rob,

Vervelend dat je onverhoopt via internet een abonnement bent aangegaan! Het is aan te raden om contact met de incassant; winkelspaar.nl op te gaan nemen om het abonnement stop te zetten. Op de website van winkelspaar.nl zijn de volgende contactmogelijkheden te vinden:
- Telefonisch: 0800 220 0026
- E-mail: ledenservice@winkelensparen.nl
- Link naar website: http://winkelenspaar.nl/

ING kan helaas het abonnement niet voor je stopzetten. Je kunt via Mijn ING altijd wel de incasso terugboeken, vooraf weigeren en de incassant blokkeren. Het incasso-overzicht is op de volgende manier in Mijn ING te vinden:
'Alles in Mijn ING' -> Betalen -> Incasso's.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende informatie heb kunnen geven.

Vriendelijke groeten,

Sabrina
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door rob@praktijk-veerkracht.nl