Klacht: Eerdere klachten niet afgehandeld door Vodafoon

draftdafunk op 04 april 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn mobiele telefoon, nummer 06-31781129 is begin januari 2018 gehackt door waarschijnlijk iemand(en) uit Polen. Rond 21 januari kwam ik hier achter doordat ik voor het eerst meldingen kreeg van Vodafone bijna door mijn bundel te zijn. Ik heb direct telefonisch contact hierover opgenomen met Vodafone en ben op diezelfde dag ook langs de Vodafone winkel in Dordrecht gegaan. Medewerkers hebben mijn klacht nagetrokken en mij verteld dat mijn constatering inderdaad juist is en ik de rekening hiervoor niet zou hoeven te betalen.

Mij werd daarbij ook verteld:

1. Telefoon resetten. Dit heb ik direct gedaan.
2. Vodafone zou een onderzoek starten en mij op de hoogte houden.

Vervolgens heb ik twee extreem hoge rekeningen ontvangen van Vodafone. Een van € 392,00 en recent weer een van € 306,00. Hieruit wordt mij duidelijk dat Vodafone niets heeft ondernomen. Ik heb nooit enige terugkoppeling van het beloofde onderzoek ontvangen, wel gaat het plunderen van mijn telefoon en bankrekening gewoon door.

Eind februari heb ik opnieuw gebeld en gevraagd mijn abonnement te blokkeren. Dit is gebeurd, maar nu kan ik geen gebruik meer maken van mijn telefoon. Eind mei loopt mijn abonnement af en ik overweeg stellig om een andere provider te nemen als dit niet opgelost wordt.

Ik ben uitermate ontevreden over de service van Vodafone. Ik had normaal gesproken een gemiddelde rekening per maand van – € 55,00. Ook dit kunt u verifiëren. Ik wens de ten onrechte betaalde bedragen retour te ontvangen van Vodafone.

1. Als ik in kennis wordt gesteld van het lopende onderzoek.
2. Als ik restitutie krijg van de teveel gemaakt kosten die door derden zijn gemaakt.
3. Als ik mijn telefoon weer kan gebruiken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door