Klacht: eenzijdig verlengen van abonnement

op 10 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn abonnement bij vodafone was in 2019 uitgediend. Ik heb onlangs een nieuw abonnement afgesloten bij een andere maatschappij maar Vodafone reageerde niet op de aanvraag voor nummer verhuizing. Na contact werd mij medegedeeld dat mijn abonnement wederom met 2 jaar was verlengd na een schijnbaar gevoerd telefoongesprek. Ik heb uitgelegd dat dit gesprek nooit heeft plaatsgevonden. het zou worden uitgezocht. Ik ontving hierop de mededeling dat het gesprek niet meer kon worden achterhaald maar dat er ook een email zou zijn gestuurd. Heb deze ook nooit ontvangen. Nu wil Vodafone mijn nummer nier verhuizen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn abonnement kan opzeggen zonder extra kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]@@