Klacht: Een vuile cottage bij aankomst en misleidende reclame bij boeking

op 04 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedemiddag heer/dame
We zijn nog op centerparcs het Meerdal en verblijven in een ( vernieuwde ) premium 6 pers. cottage. We komen al elk jaar de laatste jaren naar een park van Centerparcs soms wel twee keer per jaar, nu zitten we in een vooraf op papier gemelde vernieuwde premium cottage maar we vinden hem eigenlijk niet zo vernieuwd en hebben zelfs rug klachten van de bedden waar we op moeten slapen dit hadden we o.a. vorige jaar niet op het Heiderbos. Ook is het meubilair niet echt vernieuwd zoals de zitkussens op de banken en zo ook de keuken. Toen we binnen kwamen en mijn vrouw een keukenkastje wilde openen plakte ze vast ook de vloer waar onze kleindochter even op haar sokjes liep was enorm smerig en onder de bijzet c.q. salontafeltjes plakte de vloer helemaal, mijn vrouw is dus direct aan het schoonmaken gegaan wat binnen haar vermogen lag is pas aan haar hand geopereerd ( daarom hadden we deze vakantie zo nodig!! )maar kon niet tegen een smerige bungalow, zeker niet omdat mijn kleindochter erbij was. We hebben dit s’avonds gemeld bij de receptie ook al omdat er maar twee zwemkaartjes bij zaten terwijl mijn kleindochter bijna 4 jaar is en we ook toeristenbelasting moesten betalen voor haar gedurende haar hele verblijf! We hebben van die mevrouw ter compensatie bestedingsbonnen gehad van 17,50 voor het hele verblijf omdat mijn zelf had schoon gemaakt maar dit doet niets af aan het feit dat het huisje niet schoon was, en dat het naar ons inziens niet vernieuwd was we hebben bungalow 340

U zult ons heel erg tevreden stellen met een eventuele compensatie en de volgende keer mochten we weer bij U boeken dan graag een schone bungalow en als er staat vernieuwd hopen dat ook te merken en niet net als nu want we zijn al 55+ enorme last te hebben van onze rug en nek terwijl je op een bed toch zal moeten uitrusten. In afwachting van een passende oplossing verblijf ik met vriendelijke groet;
M. Smits van der Laan

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mimmiesmits@icloud.com