Klacht: een klacht over jullie leveransier

mp valentijn op 23 juni 2021 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

een van de verkopers op jullie site voldoet niet aan de eisen als verkoper ik heb al heel gekocht bij jullie 99 procent goed deze winkel niet dit is het tracknummer RB095076744SG en de winkel naam Store name: VOULAO Speciality Accessories Store

bestelling gedaan 0p 24 april zal gelevert worden op 17 mei en niets veel contact gehadt en niets kan jullie me helpen met het product dat ik besteld heb eb betaald dit product Tws Bluetooth 5.0 Koptelefoon 2200Mah Opladen Doos Draadloze Hoofdtelefoon 9D Stereo Sport Waterdichte Oordopjes Headsets Met Microfoon
dank u mp valentijn

voor de rest ben ik tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Reactie van de melder van de klacht mp valentijn

1 jaar geleden - ik kan nog niet oordelen want ik heb nog niets gehoord mp valentijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - ik heb niks gehoord over terug betaling van mijn bestelling

Reactie van de melder van de klacht mp valentijn

1 jaar geleden - ik heb altijdje niets gehoord en mijn geld is niet terug gestort mp valentijn

Alle klachten die gemeld zijn door mp valentijn