Klacht: Een jas te duur betaald

op 26 december 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 16dec. Heb ik een jas van Superdray volle mep betaald deze koste €140 .
Vandaag loop ik weer Bijenkorf in omdat ik best veel kleren hier koop van deze merk en zie dat alles met 50% is.
Ik voelde me erg bedonderd ik werk keeei hard voor mijn centjes.
En mij jas was daar voor de helft. Ik sprak een medewerkster aan maar ze wist niet wat ze moet zeggen behalve sorry mevrouw.
Ik vind het ontzettend jammer dat ik op geen enkel manier gecompaseerd ben.
Voel me erg rot hierover.
Ik hoop echt dat jullie mij begrijpen en dat we tot een oplossing kunnen komen.
Ik heb mijn kassabon nog bewaard.
Met vriendelijke groet Leila van Heugten.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heb fijn vinden als ze met een oplossing zouden komen. Of mijn jas terug nemen of een tegoedbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 26 december 2017 om 20:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Leki!

Wij hebben regelmatig exclusieve acties waarmee wij onze bezoekers graag laten profiteren van onze prachtige merken tegen voordeligere prijzen. Ik ben u heel graag goed van dienst, maar ik kan helaas geen korting verrekenen over aankopen die buiten onze actieperiode om zijn gedaan.\"

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
#bcare/Scott

Alle klachten die gemeld zijn door Leki