Klacht: Een grote bende

op 07 september 2015 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst moesten we tot 15uur wachten omdat het huisje schoongemaakt werd. Toen we in het huisje kwamen werd al snel duidelijk dat er absoluut niet schoongemaakt was. Er lag vuil op de grond, de stofplukken zaten tussen de kachel, de tafels waren vies en de vloerbedekking in de slaapkamers zaten onder het stof/spinnenwebben.

We hebben direct alles zelf gepoetst, meerdere keren moeten vegen en alle tafeltjes en de plek waarop de tv staat schoongemaakt. De doekjes waren letterlijk zwart van vuil. Dit moest wel gezien er een kleine meid van 1 jaar rond kroop en liep. Daarnaast nog een zwangere vrouw met allergie voor huisstofmijt.

Bedlinnen was nergens te vinden. Er werden opeens nog wat pannen gebracht omdat deze misten.

Wij zijn naar de receptie gegaan om direct te melden dat we niet tevreden waren. De reactie was bespottelijk: we kunnen nog wel even iemand sturen om schoon te maken hoor. Dat had allang gedaan moeten zijn en hadden we inmiddels zelf al gedaan.
Een simpele sorry en we kunnen voor zoveel 100 euro meer wel een upgrade doen naar een ander huis. Wat een service….
Gevraagd om bedlinnen, deze kregen we mee voor 4 personen en konden we zelf naar ons huisje tillen. Deze had op zijn minst gebracht moeten worden. Bij het opmaken van de bedden zagen we ook nog bloedvlekken in één van de lakens.

Al met al, voor meer dan 400 euro voor een paar dagen is dit echt bizar slecht en vies. Geen opbergruimte voor boodschappen, één wc rol voor 4 personen. Een vies huis, vieze bedlinnen, slechte service, een badkamer waar je in een plas water staat na het douchen. De wens voor een huisje bij strand.. we hadden uitzicht op een sloot. Waar ook nog steeds mensen langs liepen en zo naar binnen staan te kijken.

We hebben gigantisch gebroken nachten gehad, ik heb me gek gekrabd door de stof en lag wakker van de niesbuien. We zijn zondagochtend in plaats van maandagochtend vertrokken omdat het niet vol te houden was. En zelfs dan bij het uitchecken wordt er niet eens gevraagd waarom je een dag eerder vertrekt.

We hebben dit weekend geboekt van ons huwelijks geld en dit was voor ons de laatste kans om heerlijk uit te rusten voordat ons kindje komt in november. Lekker een weekendje weg voor de drukte begint. We zijn echter in plaats van uitgerust en voldaan, doodmoe en met gigantisch baal gevoel thuis gekomen.

Het is zo zonde geweest van ons cadeau geld voor ons huwelijk en heeft zo’n teleurstelling gegeven. We hadden ons zo verheugd om nog even weg te kunnen.

Gewenste Oplossing:

Ons geld terug zodat we alsnog ons verdiende rust weekend ergens anders kunnen opzoeken, en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Sally1989

5 jaren geleden - Vervolgens probeert center parcs de klacht af te wimpelen met: u krijgt een bon van 50 euro korting op een volgend verblijf. Serieus? Voor de waslijst aan klachten die er zijn neergelegd. 50 euro korting op een verblijf van minimaal 400 euro is dit niks. Wij zullen nooit weer een huisje bij center parcs boeken dus wat hebben we er aan, niks. Dit is echt te bizar voor woorden. Zo zie je dus dat zelfs een klacht niet serieus genomen wordt. Je wordt gewoon keihard uitgelachen.. en een bonnetje van 50 euro korting. Wij gaan het zeker hoger op zoeken na deze reactie. Dit is geen oplossing van een klacht.

Center Parcs

Heeft op 07 september 2015 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 september 2015 om 15:35 geantwoord

De 'oplossing' is natuurlijk onacceptabel slecht. Bijna lachwekkend dat het hiermee klaar lijkt te zijn voor zo'n groot bedrijf. Een kortingsbon van 50 euro voor een volgend verblijf. Welk volgend verblijf? We willen nooit weer naar center parcs. 50 euro korting op een verblijf van minimaal 400 euro, wat heb je daaraan? Center parcs heeft hier alleen iets aan want ze verdienen daarmee nogmaals op een nieuw verblijf. Je wordt verplicht nog een keer te komen als je iets aan de oplossing wil hebben. 50 euro korting op een verblijf is echt zo bizar laag. We hebben dit verblijf met ons huwelijks geld betaald en wilden nog een keer samen weg voor de bevalling in november. Dit is absoluut geen oplossing. Het verbaasd me echt dat dit als opgelost wordt gezien.

Alle klachten die gemeld zijn door Sally1989