Klacht: Een dag zonder aqua mundo, stroom, water en verwarming in een vies huisje

op 09 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Midweekje huttenheugte geboekt ivm het slechte voorjaarsweer. Op de woensdag hadden we de gehele dag geen water, verwarming en electra. Personeel verwees ons naar ons huisje om daar maar af te wachten. Geen excuus, vergoeding of reactie op onze klacht. Geen aqua mundo waar onze kinderen zo op gerekend hadden. Restaurants grotendeels gesloten vanwege de storing. Daarnaast was ons huisje nog een smerig ook.telefoonnummer waar we naar verwezen werden heeft een onmogelijk keuzemenu waar je zomaar uit gegooid wordt en opnieuw moet bellen 1 euro per gesprek…

Excuses voor het vieze huisje, de verloren dag zonder voorzieningen en de slechte bereikbaarheid voor het indienen van een klacht. Nu al een week verder en alleen een ontvangstbevestiging gehad. Een tegemoetkoming of compensatie zou op zijn plaats zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 mei 2016 om 08:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Karssenbleker