Klacht: Eemhof huisje 735

op 20 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn van maandag 30-5 tot vrijdag 3-6 een midweek naar de eemhof geweest en wij waren helemaal niet tevreden.
Ik heb jullie ook persoonlijk een bericht gestuurd maar naar 2 weken nog geen reactie, misschien dat jullie hier op gaan reageren.
Hierbij de volgende klachten!
in en rondom het huisje:
– Het huisje was erg vochtig (veel geventileerd)! Kleding en boeken enz allemaal vochtig geworden.
-Te weinig ventilatie mogelijkheden in de huiskamer, deur kon niet open vanwege muggen.
– De kachel ging steeds aan terwijl de kamerwarmte hoog genoeg was en de radiator werd erg warm ( gevaarlijk voor ons zoontje van 19maand) Volgens ons was de verwarming in de war!
-Slechte afzuiging douche ( waardoor het in bad er warm en benauwd word)
-Wij hadden geen kluis in het huisje
– Bedden lagen niet lekker, matrassen doorgezakt.
-Op kleine kamer zat een gat in de hor waardoor het raam vaak dicht moest blijven anders had je de kamer vol muggen.

Het terras:
– Te klein, was niet te doen om met z\’n allen buiten te zitten ( ook niet aan te raden vanwege de rondlopende ratten).
– Heel steil aflopend naar het water, terwijl er bij de boeking bekend is dat er klein kindje mee is.
-Meubilair terras niet compleet, 1 stoel was de poot al doorgezakt.
– Rattenbestrijding stond open en bloot dichtbij de schuifpui, gevaarlijk voor de kleine jongen.
– Bestrating verzakt bij de schuifpui waarschijnlijk door de ratten, maar gevaarlijk voor de mensen.

Op het park:
– Van te voren meerdere malen telefonisch contact gehad met jullie infonummer. omdat het voor ons de eerste vakantie werd met ons zoontje en we graag wouden zwemmen heb ik gevraagd wat we mee moesten nemen. Er werd mij toen verteld dat we niks mee hoefden te nemen en dat alles daar gewoon in een hok lag en we er gebruik van konden maken. Helaas was dit niet het geval en hebben we alsnog zelf vrij dure spullen moeten aanschaffen in het park. Want om nou 3 uur in een peuterbad te zitten is nou ook niet echt leuk.
-Evergreenz zijn we ook niet tevreden over, de prijs kwaliteit verhouding is er niet. Je betaald veel voor weinig kwaliteit. Er zijn 3 van ons die avond niet lekker geworden, last van darm en maagklachten.
-Bewegwijzering is ook slecht, op sommige punten erg onduidelijk.

Er werd mij telefonisch al verteld het is een premium park en daar betaal je wat meer voor. wij betaalde nog een hoop geld ondanks wij geboekt hebben met de wij jonge ouders, maar vond het geld het nog niet waard.

Wij zijn erg teleurgesteld in deze midweek! En dan ook nog allemaal ziek thuis gekomen met een enorme verkoudheid!

Ik hoop dat jullie deze klacht nu wel gaan oplossen en met een passende en goede oplossing/compensatie komen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 juni 2016 om 09:20 geantwoord

Heeft op 23 juni 2016 om 08:43 geantwoord

Ik heb Center parcs nogmaals een mail gestuurd en dat we niet akkoord gaan met een bon die je weer bij hun moet besteden!

Alle klachten die gemeld zijn door FemPas