Klacht: Geen opheldering over factuur

op 10 oktober 2018 over Ed Hillenaar Makelaardij in de categorie Makelaars

Vorig jaar Oktober 2017 zijn we bij Hypotheek adviseur J de Vries van de ING bank in Emmen geweest. Alles leek rooskleurig om een familie hypotheek te krijgen. Meneer de Vries gaf aan dat hij nog wel een ‘ iemand’ wist die de woning veel hoger kon taxeren… Alleen was meneer de Vries vergeten om de BKR van de hoofd hypotheek aanvrager te checken. Een familie lid kwam er pas in de laatste delen achter van de hypotheek constructie dat daar geen BKR overzicht van was.. Nu bleek de hoofdaanvrager een oude A2 op zijn naam te hebben staan. ING heeft daardoor de hypotheek afgewezen, snap ik. Verder niets meer vernomen van de ING of meneer J de Vries. Even terzijde de Rabobank vond dit ook een grove fout van de hypotheek adviseur, voor dat je met iemand het hypotheek traject ingaat checken ze namelijk altijd eerst de BKR. Ze vroegen zich ook echt af of meneer J de Vries echt senior hypotheek adviseur was.
In december 2017 een mail van en ene meneer Ed Hillenaar dat hij zijn taxatie report nog betaald wilde hebben. Nu hebben wij tot op heden nooit een taxatie report ontvangen en dat ook terug gemaild. Daar had Ed Hillenaar geen boodschap aan stond in de mail. Verder niets meer van hem vernomen, we zijn inmiddels ook verhuisd.
Tot vorige week een brief van Gerechtsdeurwaarde Marloes Levelink gevestigd te Emmen. Dat wij per direct het bedrag van 400,- moeten overmaken naar Ed Hillenaar. Uiteraad hebben wij haar gebeld om opheldering. Wij moesten meneer J de Vries maar een mails sturen en moesten afgelopen vrijdag weer contact via de mail met haar opnemen. Meneer de Vries reageert niet op onze email en mevrouw Levelink die wij vrijdag daar over gemaild hadden ook niet. Nu hebben wij haar gisteren zelf maar weer gebeld. Het enigste wat zij kon vertellen is dat ze hadden het er over gehad en we moeten per direct het bedrag maar betalen. Nog steeds geen opheldering van ons en geen taxatie rapport van deze meneer Hillenaar. Ook hebben wij het aangegeven dan voor ons 400 in een keer te hoog is…. tja dat moest ze dan maar overleggen met meneer Hillenaar…. Ik zou zo spoedig mogelijk een reactie hier over krijgen, maar mijn gevoel zegt dat ook Marloes Levelink er alles aan doet om de tijd de rekken..

ik zou graag binnen 24 uur opheldering hierover willen hebben via een normale communicatie weg van meneer Ed Hillenaar. Daarbij zou hij ook een taxatie rapport moeten kunnen overhandigen. En dat er normale afspraken gemaakt kunnen worden over die 400,- waar ik nog steeds van mening ben dat meneer J de Vries hier ook debet aan heeft.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ed Hillenaar Makelaardij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lesly1987