Klacht: Taxatie rapport

op 18 mei 2020 over Ed Hillenaar Makelaardij in de categorie Makelaars

Meneer komt zijn afspraken niet na. We zijn inmiddels 6 weken verder en we hebben nog steeds geen rapport ontvangen. Te triest voor woorden. Het is erg complex blablabla, ik kan geen vergelijkbare woningen vinden, hij heeft allemaal smoesjes en verteld allemaal privé zaken over andere lopende taxaties. UIT DEN BOZE! Ga nooit met deze man in zee! Hij luister niet na wat je zegt! Hij hoort zichzelf maar al te graag praten….wij zijn helemaal klaar met hem en gaan er ook alles aan doen dat hier iets aan gedaan gaat worden. Dit gun ik niemand. Wat een ellende en drama. Ohja hij was een lang weekend weg geweest. Pfff daar heb je wel tijd voor! Dit krijgt nog een staartje want dit kan echt niet langer.

Deze man is op leeftijd en moet met pensioen gaan. Mag zijn beroep nooit meer uitoefenen. Hij is meester taxeur op zijn manier. Laat me niet lachen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ed Hillenaar Makelaardij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ed Hillenaar Makelaardij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henry.rook1984