Klacht: €10.00 afgeschreven

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 6 sept. wilde ik uitchecken bij NS, per abuis nam ik een poortje van Arriva, dus ingecheckt bij Arriva, direct weer uitgecheckt, maar € 10.00 afgeschreven

Gewenste Oplossing:

als ik € 10.00 terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 september 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fred,

Wat jammer dat er ten onrechte een instaptarief van 10 euro is afgeschreven, omdat je per abuis je OV-chipkaart bij het verkeerde poortje hield. Via www.uitcheckgemist.nl kun je dit instaptarief terugvragen. Dit kan even duren. Indien je de komende 2 weken nog reist, dan is de check-in 2 dagen na die reis zichtbaar. Reis je niet meer, dan kan het 14 tot 62 dagen voor de gegevens gesynchroniseerd zijn. Houd de website dus in de gaten en probeer het af en toe even.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare,

Alle klachten die gemeld zijn door F Bolle