Klacht: Defecte telefoon geleverd

op 23 december 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn iPhone 6 ingeleverd bij de KPN-store in Purmerend, mijn beeldscherm was stuk. Ik wou hem voor december inleveren want dan gold het nog onder de oude verzekering en €70,- eigen risico 2 weken wachten op je telefoon. Zomaar word de verzekering overgezet naar een nieuwere verzekering waarbij geld 3 euro duurder per maand en €90,- eigen risico maar de telefoon word binnen 24 uur omgeruild voor een nieuwe of word gemaakt. Om €20,- te besparen koos ik ervoor om het VOOR december in te leveren. Eindpunt ik krijg een nieuwe telefoon die NIET oplaad. Nu is hij weer opgestuurd en moet ik weer 2 weken wachten op me nieuwe iPhone 6 terwijl ik hem met de kerst nodig heb! Nu moet ik nog maar af wachten of ik niet 2x de eigen risico moet betalen en dat ik gewoon €70,- moet betalen ipv €90,- ik ben heel boos en als ik mijn telefoon heb gooi ik gelijk die telefoon verzekering van e-repair eraf!

Als ik binnen een dag een nieuwe telefoon had gehad nadat ik een DEFECTE telefoon kreeg van e-repair. En ik gewoon €70,- eigen risico hoef te betalen ipv €90,- ik moet nu een maand op een nieuwe telefoon wachten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiki de lange