Klacht: € 100 retour

op 17 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 8-6 2012 een T.v gekocht en we zouden €100 euro retour krijgen
Na veel gebel kreeg ik te horen dat ik een klacht moest indienen via klacht.nu .nl
Dat heb ik gedaan maar iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd.
Dan hadden ze een verkeert giro nr dan moest het nog goed gebeurt worden
Dan hadden ze een cijfer teveel op de giro overschrijving gezet en de laatste keer was de actie voorbij maar zou het handmatig worden overgemaakt
Maar tot op heden nog niets gezien.
Wat moet ik nu nog meer doen om M,n geld te krijgen?????
Ik voel me net een bedelaar maar ik heb er recht op anders moeten jullie zoiets niet promoten

Gewenste Oplossing:

Dat ik M,n geld eindelijk is krijg na een dik half jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Geachte heer Boer, Volgens onze gegevens is er destijds een fout in het rekeningnummer geconstateerd. Aan de hand hiervan is op 24 oktober 2012 aangegeven dat het bedrag uitbetaald zal worden op het juiste rekeningnummer. Rekesh Samsung Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Catering1