Klacht: vervangend toestel niet aanwezig

op 03 november 2014 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 13 oktober is mijn claim mbt mijn kapotte toestel een lumia 820 beoordeed en toegekend. omdat het toestel niet op voorraad was is mij een nokia lumia 900 aangeboden of een HTC 8S . omdat ik verwacht problemen te ondervinden ivm een bach-up heb ik aangegeven om te wachte op een nokia lumia 820. het is nu 3 november en tot op heden zit ik nog staads zonder toestel terwijl wel premie wordt in gehouden. vandaag zou iemand van dynasure mij teugbellen vanwege de situatie en een oplossing aandragen. ik ben niet gebeld maar krijg wel een mail dat de verzekering per 1 januari wordt opgezegd vanwege de buitenproprtionele claims.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik andere nokia lumia 820 ontvang of een gelijkwaardig toestel en als men mij accepteerd als klant en de verzekering door laat lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 17 september 2015 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dhr.Groothuis