Klacht: Stelletje oplichte rs!!!!

Hensenbarry op 22 juni 2020 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Meerdere malen beloftes gedaan geen 1 van nagekomen!!
Nu heb ik na 2 weken zogenaamd een mail gestuurd die ik nooit gestuurd heb. Waarom zou staan dat ik afzie van de reparatie!!! Vorige week gebeld en toen zou hij gerepareerd zijn en alleen nog wachten op een mail waarin ik een afspraak moest inplannen tot 2 maal aan toe!! En nu ineens dit???
Nog steeds niets ontvangen of gehoord wat een oplichte rs!! Ik zou hier noooit me telefoon heen sturen of iets dergelijks! Nooit met deze lui in zee gaan!!! Iedereen die dat wel doet komt er zelf achter stelletje laaielichters zijn het!!

Als ik morge me telefoon eindelijk terug heb!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 jaren geleden - Geachte klant, Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag uw polisnummer en/of claimnummer. Dan kijken wij graag mee met uw case. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynasure

Reactie van de melder van de klacht Hensenbarry

2 jaren geleden - iRMAAEGO16602214 Nu na dik 2 weke me telefoon nog steeds niet gemaakt!! Ik kom hem morge ophalen waar hij nu is en laat hem zelf maken!!!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 10 juli 2020 om 13:20 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor het toesturen van de gegevens.

Wij betreuren dat u een nare ervaring met ons hebt gehad. Uit onze gegevens blijkt dat de reparatie spijtig genoeg langer heeft geduurd dan normaal. Desalniettemin hebben onze medewerkers hun uiterste best gedaan dit alsnog zo spoedig mogelijk af te handelen.
Wij zien dat u inmiddels in het bezit bent van uw gerepareerd toestel. Alsnog onze welgemeende excuses voor de vertraging en het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Hensenbarry