Klacht: Verschillende beloftes omtrent mijn reparatie

op 22 maart 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel was donderdag 15 maart gevallen, direct contact opgenomen en ze konden het gelijk de zelfde avond nog ophalen.
Ik dacht prima geregeld heb ik mijn toestel het weekend nog terug.
Ik bel vervolgens zaterdag 17 maart om er achter te komen dat mijn toestel naar de verkeerde depot is gebracht en dat er niet naar gekeken is.
Maandag heb ik gebeld om er achter te komen dat zoek my iphone nog aan stond. Dit heb ik direct geregeld en maandag weer terug gebeld. Frederik heft toen direct om 10:45 de check voor mij uitgevoerd dat was goed de functie was uitgeschakeld. Ik zou na 10 uur ‘savonds een mail ontvangen om een afspraak in te plannen voor dinsdag.
Ik heb geen bericht ontvangen die maandag avond.
Dinsdag ochtend heb ik weer contact gezocht en werd mij verteld dat er door de inspectie toen pas gekeken werd naar mijn toestel en ik dinsdag na 10 uur in de avond een mail moest ontvangen voor een afspraak.

Dinsdag avond afgewacht nog geen mail ontvangen.
Woendag weer meerderen malen gebeld om te horen van verschillende collega’s maria marijke heel wat mensen dat zij niet precies wisten wat er aan de hand was maar ik toch echt woensdag voor 10 uur in de avond een bericht zou moeten ontvangen. Je raad het al, weer geen mail!!!

Toen werd ik vanochtend echt boos jullie sturen mij elke keer van het kastje naar het muur.
Er worden verschillende beloftes gemaakt die niet nagekomen worden.
Die collega begreep mij natuurlijk (net als alle anderen.). En zij zou persoonlijk voor mij kijken wat er precies aan de hand was dit is vandaag gebeurd om 9:45 en zij zou mij laten weten zodra er een terugkkoppeling was( ook besproken met supervisior.
Ik kwam op mijn werk aan tot 17.,00 niks gehoord van deze dame.
Ik weer aan de lijn om te horen dat zij hiervan helemaal geen aantekening achter gelaten had. Maar deze collega zou dat wel gaan doen.
Om 19.00 weer terug gebeld om te horen dat dit naar de afdeling is door gestuurd maar ze werken niet in de avond.

Even serieus wat voor service is dit.
Ik ben nu precies 1 week verder terwijl mijn telefoon alleen een barst in het scherm heft.
Dit kan gewoon echt niet.
Vooral dat er beloftes worden gemaakt.
Doe dan geen belofte en wees eerlijk.

Wanneer de klantenservice stopt met valse beloftes.
Of wanneer ze na 3 dagen zien dat er wat mis gaat ze toch moeten gaan kijken voor een leen toestel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 05 april 2018 om 15:56 geantwoord

Geachte mevrouw Amari,

Bedankt voor uw bericht.

In ons systeem zien wij dat uw klacht reeds is opgepakt en afgehandeld.
Hopelijk is alles naar wens verlopen en kunnen wij u in de toekomst onze verbeteringen bewijzen.
Alsnog onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Whitney32