Klacht: Verkeerde telefoon gegeven

op 18 maart 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 20 maart 2018 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Dihal,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren dat u een verkeerd toestel hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen u in dit geval vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, zodat dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Dihal