Klacht: Tweemaal defect toestel ontvangen

op 17 januari 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kapotte telefoon opgestuurd nadat deze was gevallen. Alles leek snel te gaan en met een week kreeg ik het toestel terug. Het bezorgde toestel was echter defect. Hierover gebeld, onwijs waardeloos tewoord gestaan. Toestel weer opgestuurd. 3 weken niks gehoord, na 5 of 6 keer mailen zonder reactie, weer gebeld. Ruim 8 minuten in de wacht gezet door medewerker, kon me vervolgens niks vertellen. Na nog wat dagen te horen gekregen dat ik een nieuwe toestel gecrediteerd krijg. Zojuist ontvangen, maar het is opnieuw mijn defecte toestel, exact dezelfde problemen. Gebeld, en wederom krijg ik te horen dat ze me niks kunnen vertellen, dus kan weer afwachten. Ongekend slechte servoce dit. Stop alsjeblieft met reparaties of wat het dan ook is hoe jullie dit noemen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw toestel met vergoeding voor de onkosten, of een nieuwer model toestel kan ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

2 jaren geleden - Geachte heer Pepplinkhuizen,Bedankt voor uw bericht.Spijtig genoeg vinden wij geen polis van u terug op basis van de door u verstuurde gegevens. Graag ontvangen wij van u het claimnummer, zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Team WeCare Dynasure

Reactie van de melder van de klacht Rogierpepp

2 jaren geleden - Hi,Het gaat om de volgende reparatie: Wertgarantie polis nummer: 54060676 RMA: iRMAWPS15146620 IMEI: 359457075589878 Referentie: REPEATEWP16634 Credit nummer: 0010806708Met vriendelijke groet,Rogier

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 18 januari 2018 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Pepplinkhuizen,

Bedankt voor uw reactie.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Het is spijtig om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad.
In het systeem zien wij dat deze kwestie reeds intern is doorgezet. Momenteel wordt dit voor u uitgezocht. Zodra hier meer over bekend is zal de betreffende afdeling contact met u opnemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Rogierpepp