Klacht: Toestel niet op voorraad

op 21 mei 2019 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ze geven aan dat mijn toestel (Samsung S10) niet op voorraad is. Ze doen er ook niks aan om die weer op voorraad te krijgen. Ze wachten alleen af terwijl ik nu al lang zonder toestel zit. Verder werd er meerdere keren beloofd dat ik een mail zou ontvangen met oplossing, wat nooit gebeurde. Ik moest telkens weer opnieuw zelf erachteraan door ze op te bellen. Geen initiatief vanuit de verzekering om mij te helpen en nog steeds geen oplossing en ook geen compensatie! Ook geen leen toestel of andere oplossing. Verder zie ik bij andere klachten vaak dat er opgelost staat, terwijl het niet opgelost is. Beantwoordt is niet hetzelfde als opgelost!

Wanneer ik een nieuw toestel heb en een compensatie voor het lange wachten en het niet nakomen van de afspraken over terugkoppeling waardoor ik er steeds weer zelf achteraan moest. Kost mij ook weer veel tijd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 22 mei 2019 om 15:16 geantwoord

Beste heer Terwari,

Wat vervelend om te vernemen dat u schade heeft aan uw toestel. U heeft bij ons een claim ingediend en de claim valt onder uw verzekeringsvoorwaarde. U krijgt van ons een vervangend toestel. Omdat uw eigen type toestel niet op voorraad is, hebben wij u een ander type toestel aangeboden. U gaat hier niet mee akkoord en u wenst graag uw eigen type toestel te ontvangen. Wij hebben het toestel voor u besteld en zodra deze binnen is kunnen wij een transportafspraak maken. Wij kunnen op voorhand niet aangeven hoe lang het duurt voordat het toestel binnen is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynasure

Heeft op 22 mei 2019 om 15:26 geantwoord

Dat klopt niet, ik had ook aangegeven dat een witte telefoon akkoord zou zijn, maar deze is er ook niet. En ik heb nog steeds geen informatie over hoe lang het kan duren voordat de telefoon binnen is. Er wordt ook geen moeite gedaan om hem via een leverancier binnen te krijgen die sneller is. Als je bijv. op bol.com kijkt kun je hem al dezelfde dag hebben! Er zijn zoveel mogelijkheden en leveranciers, maar jullie kiezen voor wat jullie het goedkoopst is en maakt het niet uit dat de betalende klant hierdoor extra lang moet wachten. ZEER ONTEVREDEN!

Alle klachten die gemeld zijn door d_rt