Klacht: Telefoon met kapotte accubatterij ontvangen

op 07 augustus 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

op 03-05-2018 heb ik een vervangende toestel gekregen ivm kapot scherm van mijn Samsung S7 edge.
In de 1e week deed dit toestel al raar en viel 2x uit het niets uit.
Ik dacht kijk het even aan en in de weken daarop ging alles goed.Nu gaat elke dag mijn telefoon zomaar uit en word bloedheet en is de telefoon een halve dag niet meer aan te krijgen en dan uit het niets gaat hij weer aan.
Dynasure heeft mij gewoon een S7 geleverd waarvan de accu gewoon zo goed als kapot en dood is.

Op 28-07-2018 is mijn abbonement afgelopen en dus ook de polis van 24 maanden.

echter heb ik 3 maanden garantie op het vervangenge toestel staat duidelijk op de site en aangezien dit probleem zich al voordeed in de 1e week dat ik dit toestel van dynasure heb gekregen is mijn claim gewoon geldig.

Ik heb zojuist Dynasure gebeld en ik kreeg een meneer aan de telefoon die aangaf dat dit binnen de garantie viel en dat het opgelost zou worden en ik moest afwachten op een mail.
Eenmaal opgehangen ging ik naar mijn mail en zag dat ik een mail ontvangen had dat dit is afgewezen…
Nadat ik had opgehangen bel ik 5 minuten later terug en deze meneer had een ”foutje” gemaak en deze meneer was ineens vrij en naar huis.
Ik wil dit graag op een normale manier oplossen anders zie ik mijzelf genoodzaakt om dit op een harde manier op te lossen, want in oplichterij heb ik geen zin ik heb jarenlang premie betaald en dan ontvang ik een toestel met kapotte batterij…

Daarbij heb ik sinds kort ook een nieuw sim only abbonement afgesloten omdat ik tevreden was mijn toestel en nogal in financiele moeilijkheden zit. Ik word nu dus aan mijn contract gehouden en ik zit met een kapot geleverde telefoon.

in en in triest

Nieuw toestel zonder batterij problemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 augustus 2018 om 10:05 geantwoord

Geachte heer Yasar,

Bedankt voor uw bericht.

Conform procedure heeft u 90 dagen garantie op uw vervangend toestel. Daar wij de schademelding betreffende de accu buiten de 90 dagen hebben ontvangen kunnen wij uw schademelding niet onder de garantie in behandeling nemen. Indien u het hier niet mee eens bent heeft u de mogelijkheid een bezwaar in te dienen via klacht.ace@dynasure.eu.
Verder zien wij dat u dezelfde klacht via klachtenkompas hebt ingediend. Wij zullen enkel antwoorden via één platform en willen u vriendelijk verzoeken uw klacht in de toekomst via één platform te laten verlopen om verwarring te voorkomen.
Alsnog onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door DY7