Klacht: telefoon

op 23 december 2014 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 02 januari 2015 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Polak,
We vinden het jammer om te vernemen dat u het niet eens bent met uw afgewezen claim.
Uit controle van uw gegevens is gebleken dat uw bezwaar ongegrond blijft. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

U heeft te kennen gegeven dat u zich niet in het oordeel van DynaSure n.a.v. uw bezwaar kunt vinden. U kunt zich dan ook richten tot ACE European Group Limited, t.a.v. de directie, Postbus 8664, 3009 AR Rotterdam of een e-mail sturen naar klachten.toestelverzekering@acegroup.com.

Met vriendelijke groeten,
Sharon, DynaSure WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door thijs polak