Klacht: Slechte service!!!

op 19 februari 2019 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar lang telefoonverzekering elke maand betaald, van 13,95 pm. Zou binnen 24uur een vervangend toestel moeten krijgen. Pas na een paar dagen mailtje ontvangen, niet op voorraad. We moeten wachten. Niks aangeboden, toen mailtje gestuurd. Kwamen ze aan met hetzelfde telefoon in een andere kleur. Mijn antwoord hierop is; ik ga niet van zwart naar goud!! Niet voor niks een zwarte kleur destijds gekozen.
Ik moet zelf met oplossingen en mails komen voordat er vanuit hun kant een reactie komt. 2 weken later, kwam vanuit Dynasure een mailtje: afspraak plannen vervangend telefoon. Eigen risico 65euro??
Klopt dit?? De dagwaarde is niet eens meer 700 euro! Kan dit? Voor een vervangend telefoon? Krijg ik mijn kleur telefoon nog wel terug?
Weer een boze mailtje gestuurd. Enige wat ik dan terug krijg is een opsomming wat ik heb gemaild en een samenvatting dat bla bla niet mogelijk is om ergens tegemoet te komen. Behalve na 2 weken met een belachelijke kleur telefoon te komen die niet van mezelf is! Opzeggen kunnen ze dan wel in 1 keer in orde maken!!
Erg slechte bedrijf. Onduidelijk, slecht geregeld!! Heel erg ontevreden!!
Hierdoor niet zo snel meer een verzekering afsluiten voor telefoons. Je wordt voor de gek gehouden en zonde van je geld!

Gewenste Oplossing:

Beter meedenken met klant. Zwarte kleur telefoon (iPhone 6,64Gb) terug, zonder eigen kosten (risico), minstens!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 05 maart 2019 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Habibun,

Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat uw claim is toegekend en u recht heeft op een vervangend toestel. Per email hebben wij u op de hoogte gesteld dat uw eigen type toestel niet op voorraad was. Wij hebben hierom een vervangend toestel aan u aangeboden. In uw geval was het hetzelfde typte toestel maar dan in een andere kleur. U ben hier niet mee akkoord gegaan. We hebben u uiteindelijk een zilver toestel geleverd. Dit toestel is uw eigendom geworden. Wij hebben op uw verzoek de polis geannuleerd met 1 maand opzegtermijn, 18-3-2019.

Tot slot dient volgens de polisvoorwaarden van de CHUBB Toestelverzekering bij elke toegekende claim een eigen risico te worden voldaan, in uw geval betreft dit € 65, -. Wij kunnen dan ook niet in uw verzoek tegemoet komen tot vergoeding van dit eigen risico bedrag. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dynasure

Heeft op 05 maart 2019 om 13:29 geantwoord

Dit is een gekopieerde oplossing die ik al eerder heb ontvangen. Alleen is het mij nu pas duidelijk dat dit toestel nu mijn eigendom is. Ik was er niet mee eens en toch sturen zij mij iets op wat ik niet wil!! Nadat ik het 65euro had betaald en het pakketje daarna pas hebt geopend is dit duidelijk dat het niet de kleur is die ik niet wilde. Slecht bedrijf!!

Alle klachten die gemeld zijn door Risma