Klacht: Slechte service

op 13 juli 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Chubb Polisnummer SP2NE0002328653
Zaterdag 01-07-2018 is mijn telefoon kapot gegaan, ik heb dit maandag 03-07-2018 gemeld bij Chubb verzekeringen.
Mijn telefoon is dinsdag 02-07-2018 opgehaald en ik zou woensdag een ander telefoon ontvangen, maar door een interne storing bij Chubb, is dit fout gegaan.
Ze hebben mij hier niet van op de hoogte gesteld dus heb woensdag onnodig vrij genomen.
Ik heb woensdag middag gebeld met Chubb, toen kreeg ik pas te horen over de storing, ik zou een email ontvangen met uitleg en excuses voor de storing en ook een email ontvangen wanneer nu mijn telefoon komt.
Ik heb natuurlijk niets ontvangen.
Donderdagochtend weer gebeld en nu kreeg ik te horen dat mijn telefoon de volgende dag, vrijdag 06-07-2018 geleverd werd.
Gelukkig hielden ze zich nu wel aan hun woord.
Helaas was mijn blijdschap voor zeer korte duur, want de geleverde telefoon was gewoon kapot.

Vanaf maandag 09-07-2018 dagelijks meerder malen 2 a 3 x per dag gebeld met CHUBB, iedere keer ruim 20 minuten aan de lijn gehangen, soms weer zeer asociaal de telefoon gewoon weggedrukt..
Iedere keer verteld dat mijn telefoon kapot is en dat deze opgehaald moet worden.
Ik krijg iedere keer te horen, dat er is iets mis is gegaan en dat ze dit gaan doorgeven aan de afdeling IT., en dat ik teruggebeld wordt of een email krijg.
Ook vragen iedere keer om mijn vind mijn Iphone functie uit te zetten, maar deze staat al uit vanaf maandag.
Ieder telefoontje wordt dit bevestigd en ieder gesprek wordt ik in de wacht gezet om overleg te plegen met een leidinggevend.
Ik krijg dan continue te horen wij zijn er mee bezig u hoort vandaag van ons.
Maar krijg nooit een reactie terug
Vanmorgen, 13-07-2018 ook weer gebeld, een zeer klantonvriendelijk mens, blafte mij een beetje af, ik heb ook gevraagd om nu eens een leidinggevende te spreken en wordt dan weggedrukt.

CHUBB maakt misleidende reclame op hun website, ze zeggen n.m. binnen4 uur uw claim afgehandeld en de volgende dag bent je weer bereikbaar.
Wie gaat al mijn telefoonkosten betalen? Ruim 20 x 20 minuten aan de telefoon gehangen.
Waarom ben ik verzekerd met 24 uurs service? Ik wacht al vanaf 03-07 op een werkende telefoon.
Ik wil mijn premie van de maand juli terug hebben
Wanneer krijg ik nu eens een nieuwe telefoon volgens hun eigen polisvoorwaarden.

Al mijn telefoonkosten vergoed hebben
Permie juli terugbetaald
en eindelijk een goed werkende telefoon.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 01 augustus 2018 om 09:24 geantwoord

Geachte heer Messchendorp,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uit ons systeem blijkt dat uw klacht reeds is opgepakt en afgehandeld. Wij hopen dat alles naar wens is verlopen en dat wij u in de toekomst kunnen bewijzen dat het ook in een keer goed kan gaan! Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Justin1995