Klacht: OUDE batterij In Nieuw TOESTEL

op 03 juni 2015 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik kreeg een toestel met een OUDE batterij. Mijn telefoon vertonde kuren. Ben naar apple store geweest en die hebben aangegeven dat dynasure een oude batterij in een toestel hebben geplaatst. DYNASURE WIL MIJN TELEFOON 5 tot 10 dagen innemen en het repareren. Ik ga daar niet mee akkoord. Als ik mijn telefoon laat vallen dan komen ze het binnen 24 uur vervangen en nu geven ze aan dat dit onder de garantie valt en ik zonder tel moet wachten. Dit valt NIET ONDER De garantie product bewust niet conform de eisen. HUN FOUT! Ze moeten het ZSM RECHTZETTEN. Geen verzekering afsluiten ze geven OUDE batterijen!!

Wanneer ik binnen max 2 werkdagen mijn toestel wordt gerepareerd of vervangen. Ik heb al schade geleden en wil niet nog meer schade lijden en zonder telefoon zitten zonder leentoestel. Het is een uurtje werk. Ze kunnen een 24 uur service verlenen maar bieden die niet. Klantonvriendelijk. Verbinding verbroken!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

4 jaren geleden - Beste mevrouw Melliti, Wij vinden het vervelend om vernemen dat u problemen heeft met uw toestel. Naar aanleiding hiervan hebben wij uw case laten onderzoeken. Hieruit is gebleken dat het aan u geleverde toestel rechtstreeks afkomstig is vanuit Apple. Dit houdt in dat er niet door een van onze monteurs aan het toestel is gewerkt, en er door ons geen oude batterij in het toestel is geplaatst. Uiteraard helpen wij u graag verder en het toestel zal bij u worden opgehaald en ter reparatie worden aangeboden. Deze reparatie zal dan met spoed voor u worden afgehandeld. Tevens geeft u aan dat u door onze medewerkers niet netjes te woord bent gestaan, hiervoor bieden wij u dan ook onze excuses aan. Wij zullen dit met desbetreffende collega’s oppakken. Onze medewerkers zullen vandaag telefonisch contact met op opnemen om bovenstaande te bespreken.Met vriendelijke groet, Chantal WECARE

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 17 september 2015 om 11:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Smmmmm