Klacht: Opzeggen, maar toch blijven incasseren!

op 01 oktober 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb in juli 2015 mijn verzekering opgezegd en dacht dat het daarmee klaar was. Ik heb niet goed op mijn rekening gelet, want ze bleven afschrijven. Toen ze dat een keer niet lukte, in augustus dit jaar, heb ik een en ander gecheckt. Ik heb mijn oude email uit 2015 teruggevonden en ja hoor, echt opgezegd. Contractnummer klopte ook.

Na aantal keren lastig te zijn gevallen door hun incassobureau heb ik de onterecht geïnde premie teruggevorderd (inclusief 6 euro administratiekosten; ik weet het, ik ben nog aardig geweest). Ik ben uiterst benieuwd hoe de reactie zal zijn. Ik ben iig bereid het tot een rechtzaak te laten komen. Afwachten nu.

Ik ben eigenlijk pas tevreden als dit soort oplichters gepakt worden en de bak ingaan. Ik kan me niet voorstellen dat het een gevalletje van administratie niet op orde is, al was dat bij mij zelf wel het geval! Ik geloof werkelijk dat dit hun bedrijfsmodel is. Hoeveel mensen zullen nu premie gaan terugvorderen. Bijna niemand neemt die moeite. Nou, ik wel.

Ik weet dat ik bovenstaande wens toch niet vervuld krijg, dus ben ik tevreden als ik de onterechte premie terugkrijg.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 16 oktober 2018 om 12:40 geantwoord

Beste heer Adorf,

Bedankt voor uw bericht.

Voor de polis die is geannuleerd hebben wij niet meer geïncasseerd.
Uit ons systeem blijkt dat er nog een andere polis op uw naam staat voor een iPad Retina. Voor deze polis hebben wij geen annuleringsverzoek ontvangen. Om deze reden is er geïncasseerd. Momenteel is deze polis geannuleerd wegens een betalingsachterstand en daarom er is een aanmaning verstuurd vanuit Chubb. Voor vragen omtrent de aanmaning willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Chubb (e-mail: herinnering@chubb.com of telefonisch: 088-0039650).
Onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door JoostA