Klacht: Opgelicht door foutief repareren

op 13 augustus 2015 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik ben in het bezit van een iPhone 5s en deze is een tijdje geleden gevallen en door de verzekering (Dynasure) vervangen. Nu kreeg ik oplaad problemen met mijn nieuwe iPhone, omdat ik geen aankoop bewijs heb, kon ik dit niet door Apple zelf laten repareren. Daarom liet ik dat door Dynasure doen.
Toen ik na een aantal dagen ze opbelde kreeg ik te horen dat zij tijdens het repareren mijn scherm hebben gesloopt en wachtte op een nieuwe scherm (was niet voorradig). Toen kreeg ik mijn mobiel terug en de volgende dag zat er onverwachts een scheur in mijn scherm, scherm roteerde niet meer mee en kon geen verbinding maken met iTunes.

Heb direct contact opgenomen en zij wezen mij op de polisvoorwaarden en zij konden mijn claim niet opnemen en werd afgewezen omdat ze de oorzaak van de scheur niet konden achterhalen.

Ik vond de scheur verdacht, omdat deze eruit zag alsof het scherm niet goed was Geplaatst.

Na veel klachten, belletjes en mailtjes kreeg ik steeds als antwoord dat Ze mij niet konden helpen of dat ze zsm (dezelfde dag) contact met mij zouden opnemen, wat vervolgens niet gebeurde.

Omdat ik de boel niet vertrouwde heb ik een expertise onderzoeken laten houden door een erkend iPhone reparateur.

Deze kwam met de volgende expertise:
– Bodemschroeven ontbreken
-geen origineel Apple scherm gebruikt
-defect oriëntatie

Vooralsnog wordt ik aan het lijntje gehouden en weigeren zij mij fatsoenlijk te woord te staan.

Ik verwacht van hun een nieuwe iPhone waarvoor ik verzekerd ben en dat zij de gemaakte kosten betalen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 17 augustus 2015 om 14:08 geantwoord

Geachte heer Van der Putten,
Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u een toestel heeft ontvangen dat niet naar behoren functioneert. Naar aanleiding hiervan hebben wij vanmorgen telefonisch contact met u gehad, en is door een medewerker met u een afspraak ingepland voor een directe omruiling van het toestel. Wij zullen onze reparatie afdeling de opdracht geven het defecte toestel grondig te onderzoeken. Onze excuses voor het ongemak.
Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Janvdputten